אחיות פרטיות לאחר ניתוחים

אחות פרטית לאחר ניתוח לא מובן מאליו

שירות אחות פרטית לאחר ניתוח אולי נתפס כמותרות בעיני אנשים מסוימים, אך מי שחווה ניתוח מבין כי מדובר בשירות הכרחי. בין אם מדובר באדם קשיש, מבוגר או אפילו צעיר – ניתוחים רבים יכולים להשאיר את המנותח חסר כוחות וחסר יכולת לדאוג לעצמו לצרכים בסיסיים. אחות פרטית תלווה את תהליך ההחלמה של המנותח בביתו ותעזור לו בכל מה שצריך, כולל טיפול רפואי כמו זריקות ומתן תרופות. שירות מסוג זה ידוע בתור שירות המזרז את הליך ההחלמה, הופך תקופה זו לנעימה יותר וחוסכת למטופל נסיעות מיותרות לקופת החולים או לבית החולים לצורך קבלת טיפולים.

היכן מוצאים אחות פרטית לאחר ניתוח

במידה ואם או אחד מבני משפחתכם עבר ניתוח – סביר כי הנכם זכאים להחזר מן הביטוח הפרטי או מקופת החולים אשר מבטחת אתכם. היקף ההחזר משתנה בהתאם לקופת החולים והפוליסה. זו ההזדמנות להזמין אחות פרטית לביתכם, נוכחותה תעניק לכם שקט נפשי ותיתן השגחה למטופל בזמנים בו בני המשפחה אינם פנויים לעשות זאת. במידת הצורך ישנה גם אפשרות להישאר עם המטופל בשעות הלילה ולעזור לו בנטילת תרופות, למדוד לחץ דם, לבצע חבישה והחלפת תחבושות של פצעי לחץ, כמו גם לפנות אותו לבית החולים במידת הצורך. האחות תשמור על קשר רציף עם בני המשפחה ותדאג לכל מחסור של המטופל.

שירות אחות פרטית לאחר ניתוח כמו גם שירותי סעד וטפול בקשישים תוכלו לקבל בחברת “אור בלב”.

החברה הינה חברת סיעוד ותיקה בפריסה ארצית המתמחה בשירותי בטיפולי סעד והשגחה מטעם אחיות פרטיות מוסמכות ומנוסות.

שירות אחות פרטית לאחר ניתוח מכל הלב

האחיות של “אור בלב” נבחרות בקפידה על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר למטופלינו. הצוות הינו בעל תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים וידע רפואי נרחב הכולל את כל התעודות וההכשרות הדרושות. אנו נותנים דגש על יחס אדיב, סובלני ונעים לכל מטופל. נשמח כי תיפגשו עם האחיות שלנו טרם יתחיל ההליך המשותף כדי שתוכלו לבדוק את הכימיה בין שני הצדדים – אנו רוצים כי תרגישו ביטחון מלא כאשר אתם או אחד מבני משפחתכם נמצא בידי האחיות שלנו.

פנו אלינו כעת ונשמח להעניק לך שירות אחיות מכל הלב.

אחיות פרטיות לאחר ניתוחים

שאלות ותשובות

שאלה
תשובה:

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.

שאלה
תשובה:

קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק - וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה שיצמה ברורק.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט