אחות פרטית

"אור בלב טיפול סיעודי היא החברה המובילה בישראל בהשמת אחיות פרטיות בפריסה ארצית מלאה עם צוות מקצועי של אחיות פרטיות אשר נבחרו בקפידה כדי להעניק לכם או ליקיר לבכם את הטיפול הרפואי הטוב בישראל במחירים שווים לכל נפש ואפילו תוך מתן עזרה בקבלת החזרים מקופת החולים שלכם."

אחות פרטית בכל שעה

אור בלב מספקת שירותי אחיות פרטיות בתל אביב עם הצוות המקצועי, הרחב והמנוסה של אחיות פרטיות בתל אביב בכל בית חולים, בית אבות, מוסדות סיעודיים או בבית המטופל! אור בלב מציעה למעלה מ20 שנים של ניסיון בתחום ואנו מתגאים במתן שירותי אחיות פרטיות בצורה המקצועית ביותר (קראו מה לקוחות מספרים).

אחיות פרטיות בבית החולים

זקוקים לאחות פרטית בבית חולים אשר תשגיח על בן משפחה לאחר ניתוח או בעת תהליך שיקום? פנו אלינו היום להזמנת אחות פרטית בבית החולים נשלח אליכם אחות פרטית מקצועית ומנוסה תוך מספר שעות כך שתוכלו לנוח בידיעה כי יקיר לבכם נהנה מהשגחה פרטית רפואית מקצועית, אישית ואכפתית.

אחיות פרטיות מוסמכות

תל השומר (שיבא תל השומר) הוא עוד בית חולים בו אור בלב מספקת שירותי אחיות פרטיות בבית החולים שיבא תל השומר בכל שעה ולכל תקופה ובין אם מדובר על אחות פרטית ללילה או אחות פרטית למספר ימים כחלק מתהליך שיקום לאחר ניתוח. זקוקים לאחות פרטית בבית חולים שיבא? צלצלו עכשיו אל אור בלב טיפול סיעודי למידע נוסף ונשמח לעמוד לשירותך.

 

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

שירות אחיות פרטי

בית החולים בלינסון הוא בית חולים בו אור בלב מספקת שירותי אחיות פרטיות לצד שירותי מטפלות סיעודיות אשר עוזרות למטופלים רבים בעת התמודדות עם מחלה או לאחר ניתוח. עינה המשגיחה והיד העוזרת של אחות פרטית היא הגורם פעמים רבות להחלמה מהירה יותר ותקופת שיקום קצרה יותר! רוצים לדעת עוד על שירות אחיות פרטיות בתל אביב? פנו אלינו עכשיו למידע נוסף 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

שירות אחיות פרטיות בבית המטופל

בין אם אתם זקוקים לשירותי של אחות פרטית לבית או בבית החולים או בבית המטופל אנו ערוכים לשלוח אליכם אחות פרטית מקצועית ומנוסה לכל כתובת תוך מספר שעות. צלצלו עכשיו אל מרכז שירות הלקוחות של אור בלב טיפול סיעודי למידע נוסף ונשמח לעמוד לשירותכם.

קיימים שלל מקרים בהם קיים צורך להזמין את שירותיה של אחות פרטית לבית המטופל. מקרים נפוצים כולל השגחה על מטופלים אשר מחוברים למכונת הנשמה, חולים אשר סובלים מאלצהיימר ועוד. בהתאם למקרה יתכן ואתם זכאים להחזרים מהביטוח המשלים. צרו קשר למידע נוסף עם מרכז שירות הלקוחות שלנו.

אחות פרטית לבית

 

אחות פרטית לסיוע רפואי

בין השירותים החשובים שניתן לתת לחולה זו אחות פרטית . הרבה פעמים אנחנו נתקלים בתלונות שהצוות בבית חולים עסוק, הבקשות של החולה לא נענעות בצורה מספקת ואין מספיק עדכונים על מצבו הרפואי של החולה. אחות פרטית יכולה לתת מענה מלא לכל הבעיות שנובעות ממגבלת כח האדם של צוות בית החולים. בנוסף לכך היא נותנת לחולה תחושה טובה וידיעה שהוא מקבל את המקסימום הן מבחינת היחס האישי והן מבחינת הטיפול הרפואי. ואין כמו הרגשה טובה לסייע בהחלמה מהירה. באם אתם מעוניינים בשירותי אחות פרטית תוכלו לפנות אל חברת אור בלב.

אחות פרטית – מקצועיות זה שם המשחק

אחות פרטית, מסייעת לחולה או למחלים בכל בקשה באופן מידי, הוא לא צריך להמתין לקבלת טיפול רפואי המתנה שיכולה להיות מורטת עצבים. האחות דואגת לוודא שכל המכשירים אליו הוא מחובר עובדים ותקינים. עוזרת לו להתנייד ומסייעת בפעולות שהוא מוגבל בהם. עם הזמן נוצר אמון והחולה מוצא גם אוזן קשבת לבעיותיו. לעיתים ניתן לעלות על בעיות דרך הקשבה למצוקה של החולה ולקדם את הטיפול בו, פרטים שמתפספסים לרופא עסוק, או מצוקות שאחיות בתי החולים לא מספיק ערות אליהם יכולים להגיע לעיני האחות הפרטית ובכך היא תעלה על בעיות רפואיות בזמן ותטפל בהם.

ההשגחה האישית מאפשרת לבני המשפחה שקט נפשי ורוגע. הם יודעים שיקיריהם נמצאים בידיים טובות ובטוחות. הם יכלים להתקשר בכל זמן נתון לאחות ולקבל מידע על מצבו.

למי פונים לקבלת שירות אחות פרטית?

חברות הסיעוד מאפשרות שירות של אחות פרטית שתהיה  זמינה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. תתן מענה הולם למטופל ותאפשר לו את כל התנאים להחלמה מהירה יותר. תוך שמירה על פרטיותו. חשוב לוודא שהאחות אותה קיבלתם מחזיקה בהכשרה ובהסמכה המקצועית הרלוונטית. כיוון שזהו מהות תפקידה. חשוב שיהיה קשר טוב בין המטפל למטופל כדי שהתהליך יצליח. אחות פרטית טובה תהיה סבלנית וקשובה הן למטופל והן לבני משפחתו, ניתן לבקש המלצות על החברה ועל המטפלים שלה. חברת אור בלב בע”מ היא חברת סיעוד ותיקה.

שתף אותנו עם:

מידע נוסף בנושא

אחות פרטית לבית

מחפשים אחר אחות פרטית לבית? אם חוויתם אשפוז ממושך של אחד מבני המשפחה, אתם ודאי מכירים את תחושת חוסר האונים, כאשר אינכם יכולים להיות שם לצידם, כי אתם עסוקים. הדבר נכון גם עבור מטופלים שעברו טיפול רפואי אינטנסיבי – כמו למשל ניתוח – ונשלחו הביתה להתאוששות. גם במקרה הזה, דרושה השגחה ודרוש סיוע – אפילו לפעולות פשוטות ויומיומיות, כל שכן עבור אדם הזקוק לשיקום, או שלאור מצבו הדבר אינו מתאפשר. אור בלב מספקים שרותי אחיות פרטיות, מקצועיות ומוסמכות, שיכולות ללוות אתכם ברגעים האלה בדיוק.

למה צריך אחות פרטית לבית?

חולים שעברו הליך רפואי כמו ניתוח, או שמצבם הבריאותי אינו מספיק יציב, מרגישים פגיעים וחסרי אונים ולעיתים אינם מסוגלים לעשות אפילו את הדברים הבסיסיים ביותר עבור עצמם. בין אם הם מאושפזים בבית חולים, או נמצאים בבית, הם זקוקים למישהו שישגיח עליהם, ישמור עליהם וייתן להם תחושת ביטחון. בנוסף על כך, אחות פרטית,יכולה גם בבית החולים להשגיח על המטופל מקרוב, לשוחח עם הצוות הרפואי ולהבין מה מצבו ומה מתוכנן עבורו בהמשך הטיפול. היא יכולה לסייע לו באופן מידי לכל צורך – מבלי להמתין לאחות בית החולים שתתפנה מעיסוקיה ועוד.

לאיזה סוג של עזרה תוכלו לצפות מאחות פרטית?

  • עזרה בניידות – העברה בטוחה ממקום למקום, עם סיוע מקצועי.
  • ניידות בתוך הבית – מעבר מכיסא למיטה, הגעה לשירותים או לכל מקום אחר.
  • אכילה ושתיה – במקרה שהמטופל זקוק לסיוע מיוחד בהזנה, או בשמירה על תפריט מיוחד לשמירה על מטופל הסובל מסכרת או מכל מחלה אחרת.
  • היגיינה – עשיית צרכים, בריחת שתן והיגיינה אישית.
  • שמירה וטיפול בחולים המחוברים למכונת נשימה, או סובלים מאלצהיימר וכו'.

הצוות של חברת הסיעוד אור בלב, פועל מתוך מסירות ומקצועיות, הקפדה על טיפול איכותי ויחס אישי.  בין אם תצטרכו שירות של אחות פרטית בבית, או בבית החולים, תוכלו לפנות אלינו ולקבל את השירות תוך שעות ספורות. אנחנו מאמינים שליווי מקצועי ואיכותי יכול לקצר את תקופת השיקום וההחלמה. נשמח לעמוד לרשותכם לכל צורך ולספק לכם שירות ברמה גבוהה, שישפר את איכות החיים שלכם ושל יקיריכם.

 

אחיות פרטיות ומטפלות סיעודיות

אחיות פרטיות ומטפלות סיעודיות נקראות לעזרה, כשאחד מבני המשפחה נזקק לטיפול צמוד – רפואי, או סיעודי. זה עשוי להיות הורה קשיש, פצוע לאחר תאונה, או חולה מתאושש מניתוח – כולם זקוקים להשגחה ועזרה צמודה לתקופות שונות. לא תמיד אפשר להיעזר בבני משפחה מסביב לשעון ולכן חברת אור בלב מעניקה שירות של אחיות ומטפלות סיעודיות מקצועיות ומוסמכות, שעונות על הצורך הזה.

אחיות פרטיות ומטפלות סיעודיות – לטיפול בבית, או בבית החולים

אחיות פרטיות מגיעות להשגחה על חולים בבית החולים, הזקוקים לאשפוז ארוך, כאשר בני המשפחה לא יכולים להתפנות אליו. בנוסף, ניתן להסתייע בשירותיהן לצורך השגחה רפואית צמודה עבור מאושפז, שאינו מסוגל לדאוג לעצמו – ובני משפחתו רחוקים ממקום האשפוז.

אחות פרטית תשגיח על המטופל ותהיה איתו כל הזמן, כשהיא דואגת להתעדכן מול הצוות הרפואי ולעדכן את בני המשפחה, האחות מקלה על הבדידות ועל החרדה שמתלוות לעיתים לסיטואציה כזו ומוודאת שהחולה מקבל את הטיפול המתאים לו.

אחיות פרטיות בבית, עשויות להגיע עבור חולה המרותק למכונת הנשמה וזקוק להשגחה רפואית צמודה, או עבור מטופל שזקוק לטיפולי שיקום אינטנסיביים ומתן תרופות בהשגחה.

האחות הפרטית מקלה על בני המשפחה ומשפרת לאין ערוך את איכות חייו של המטופל.

מה ההבדל בין אחיות פרטיות לבין מטפלות סיעודיות?

מטפלת סיעודית אינה נדרשת לביצוע פעולות רפואיות, או השגחה רפואית מקצועית. היא מתמקדת בעיקר בשיפור איכות חיי המטופל ומסייעת לו בביצוע הפעולות היומיומיות, שהוא אינו מסוגל לבצע בעצמו – רחצה, אכילה, לבישת בגדים, עשיית צרכים וכו'. היא עשויה לסייע גם במטלות הבית ולסייע למטופל בשמירה על היגיינה בסביבת המגורים שלו.

מטפלת סיעודית היא בעלת ערך מוסף חשוב. בדומה לאחות הפרטית, היא מקלה על החרדה וחוסר הוודאות של מטופל, שאיבד את היכולת לדאוג לעצמו.

חברת אור בלב סיעוד שמה לה למטרה לסייע למטופלים ומשפחותיהם לעבור בשלום את אחת התקופות המורכבות בחיים וללוות אותם בשעה שיקיריהם זקוקים להשגחה רפואית, או סיעודית צמודה. הצוות המקצועי והמיומן שלנו פועל ברגישות ובסובלנות, מתאים את עצמו לכל צורך ומגיע למתן שירות גם בהתראה קצרה. צרו אתנו קשר ונשמח לעזור.

שירותי אחיות פרטיים

שירותי אחיות פרטיים ניתנים למטופלים הזקוקים לכך – ויתקיימו בבית החולים או בביתם. במקרים רבים ניתן לקבל החזר כספי מקופות החולים ואפשר לקבל סיוע גם בהליך הבירוקרטי הזה – מחברת הסיעוד, שמעסיקה את האחיות הפרטיות. חברת אור בלב מעניקה שירות אחיות פרטיות בפריסה ארצית, על ידי צוות אחיות מיומן ומוסמך ומסייעת גם בקבלת החזרים מקופות החולים.

שירותי אחיות פרטיים – מי זקוק לו?

  • אחות פרטית בבית חולים נדרשת בעיקר כאשר מדובר במטופל הזקוק להשגחה צמודה ובני משפחתו רוצים לוודא שיש לו את הטיפול הטוב ביותר – גם אם צוות בית החולים עסוק ברגע שהוא זקוק להם.
  • מטופל המצוי באשפוז ממושך ובני משפחתו אינם יכולים לפנות את כל זמנם כדי להיות לצידו.
  • קשיש המאושפז אחרי ניתוח וסובל מבלבול וחוסר התמצאות בגלל חומרי ההרדמה ומשככי הכאבים – זקוק להשגחה צמודה, כדי שלא יפגע בטעות.
  • אחות פרטית המגיעה אל בית המטופל, לרוב תידרש כאשר מטופל נשלח הביתה להתאוששות, שיקום לאחר ניתוח או פציעה והוא מתקשה לטפל בעצמו.
  • מטופל הזקוק להשגחה רפואית צמודה, אך לא לאשפוז – למשל מטופל המחובר למכונת הנשמה, מטופל הזקוק להשגחה בעת קבלת תרופות, מטופל הסובל מאלצהיימר ועוד.

שירות אחיות פרטי – שקט נפשי למשפחה

שירותי אחיות פרטיים מעניקים שקט נפשי לבני המשפחה. אם יש בבית בן משפחה הזקוק להשגחה צמודה סביב השעון – הם יכולים להזמין אחות למשך הלילה, שתאפשר להם לישון בשקט, או אחות לכמה שעות – שתאפשר להם להתפנות לעיסוקם.

אחות פרטית יכולה להגיע גם למספר ימים ולאפשר לבני המשפחה לצאת לחופשה וכמובן שאפשר להזמין שירות אחיות פרטית גם לפרקי זמן ארוכים יותר, למקרה של אשפוז לטווח ארוך – בבית חולים מרוחק ממקום המגורים, או עבור מאושפז שבני משפחתו אינם יכולים להיות אתו סביב השעון.

חברת אור בלב מחזיקה מאגר מגוון של אחיות, עם תחומי התמחות שונים ומגוונים – כדי שנוכל לתת לכם שירות גם בהתראה קצרה וכדי שנוכל לתת מענה לכל סוגי המטופלים.

המוקד שלנו פועל סביב השעון ונותן מענה בפריסה ארצית. צרו איתנו קשר בהקדם וקבלו הצעה.

שירות אחיות לילה

שירות אחיות לילה קיים כדי לאפשר לבני המשפחה, אשר יקירם הזקוק לטיפול סביב השעון, לנוח את מנוחת הלילה שהם זקוקים לה כל כך. אחות פרטית ללילה יכולה להגיע לבית המטופל, או לבית החולים, ולהעניק למשפחה שקט נפשי בידיעה שיקירם מטופל היטב ומקבל השגחה מקצועית וטיפול נכון מאחות מוסמכת ומיומנת. חברת אור בלב מספקת שירותי אחיות לכל צורך ולכל פרק זמן שנחוץ, גם בהתראה קצרה.

שירות אחיות לילה – לתחושת ביטחון ושקט

  • שירותי אחיות פרטיות, או שירות אחיות לילה, מעניקים למטופל השגחה רפואית צמודה. השירות כולל מתן תרופות וטיפול רפואי מתאים. בבית החולים, המטופל יקבל תשומת לב מלאה של אשת מקצוע מיומנת, גם אם הצוות הרפואי עסוק, או חסר.
  • השירות יכול להינתן לאורך תקופת האשפוז כולה, או לפרקי זמן מוגדרים מראש. כך גם לגבי הטיפול בבית המטופל. כלומר, במידה והמטופל שהגיע הביתה וזקוק להתאוששות לאחר ניתוח או שיקום לאחר פציעה קשה יוכל להסתייע בשירותי אחיות פרטיות. זאת, במקרים בהם בני המשפחה אינם יכולים לקחת על עצמם את כל משקל הטיפול והאחריות למטופל.
  • במידה והמשפחה היא המטפלת העיקרית, שירות אחיות לילה יכול להעניק לה את המנוחה הנחוצה כל כך, לאחר יום ארוך של מטלות אישיות, משפחתיות וטיפוליות.
  • אם מדובר במטופל קשיש, שאינו ישן כראוי בשעות הלילה וזקוק להשגחה צמודה בגלל מחלות שונות, שירות אחיות לילה נותן מענה מלא ומקצועי למצב ומקל על בני המשפחה.

שירותי אחיות מקצועיות ומיומנות

יקירכם אינם מעוניינים להפוך לנטל עליכם. שירותי אחות לילה יכולים לעזור להם לשמור על כבודם העצמי, לקבל טיפול מגורם מקצועי שלא יהסס לפעול בעת הצורך ויאפשר לכם לחוש ביטחון ושקט נפשי. זאת, בידיעה שיקירכם מטופל היטב

חברת אור בלב מעסיקה אחיות מוסמכות בפריסה ארצית ושירות מענה טלפוני הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע – כדי שתוכלו לקבל עזרה במהירות האפשרית, גם בהתראה קצרה, לכל מקום שבו אתם נמצאים ברחבי הארץ. צרו אתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

מה תפקידן של האחיות פרטיות?

בתי החולים מלאים ברופאים ובאחיות. אך לצערינו, המצב הוא שאין את כמות האחיות והרופאים המספקת לטיפול מהיר בכל החולים, הטיפול ניתן לפי מצב המטופל וסדר העדיפויות הרפואי. בעקבות כך, נוצר מצב שחלק מהחולים נאלצים להמתין זמן רב למענה. דבר שיכול לגרום להם לעגמת נפש רבה ואפילו להחמרת הבעיה ממנה הם סובלים.

חשוב להבין שלא משנה מה על בריאות לא מתפשרים. ואם יש אפשרות לשפר את המצב אז זהו דבר מבורך. שירות אחיות פרטיות מאפשר לקבל שירות אישי בבית חולים או בבית, למי שמאושפז ולמי שנמצא בשיקום לאחר אשפוז. למידע על אחיות פרטיות פנו עוד היום אל אור בלב.

למי מסייעות אחיות פרטיות?

אנשים מאושפזים לאחר ניתוח, מבוגרים סיעודיים שנזקקים לטיפול רפואי, אנשים במחלקות שיקום, לנזקקים לסיוע בפעילויות יומיומיות כגון מקלחת, אכילה לבוש ועוד, בעלי קשיים בהתניידות, בעלי נכות זמנית או קבועה ובכל מיני מצבים רפואיים המחייבים השגחה וסיוע. בכל המקרים שצויינו ובמקרים רבים אחרים בהם אנחנו או יקירינו זקוקים לליווי השגחה או טיפול רפואי צמוד יש לפנות לחברות הסיעוד ולבקש שירות אחיות פרטיות. במקרים רבים ניתן לקבל החזר עבור התשלום על השירות מחברת הביטוח או מקופת החולים.

מה חשוב לדעת לפני שנעזרים בשירות אחיות פרטיות?

אחרי שהבנו את החשיבות הבריאותית של אחיות פרטיות עבור מאושפזים וחולים. נבין את החשיבות של בחירת חברת הסיעוד. חשוב שהמרכז יחזיק צוות רב תחומי. בעת בחירת אחות פרטית חשוב שמרכז הסיעוד יבצע התאמה מקסימלית בין המטופל לאחות, על מנת שהמטופל ירגיש בנוח. יהיו מטופלים שיעדיפו אח ויהיו מטופלות שיעדיפו אחות. מכיוון שהטיפול לרוב הוא למשך תקופה עניין ההתאמה הוא קריטי ויש לתת על כך את הדעת. יש לקרוא חוות דעת על חברת הסיעוד, יש לבקש המלצות כתובות ולתשאל מטופלים כדי לקבל מידע הישר מהמקור. ישנם מדדי איכות שבוחנים ארגוני סיעוד עליהם ניתן להסתמך. אנחנו בחברת אור בלב בע”מ מתמחים בהענקת שירותי טיפול סיעודי והשגחה על חולים וקשישים מצד מטפלות סיעודיות מקצועיות וצוות של אחיות פרטיות מנוסות ובעלות הסמכה.

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט