השגחה פרטית בבית חולים

השגחה של אחות או מטפלת פרטית בבית חולים מטעם חברת “אור בלב”

תופעה שוודאי מוכרת לכל אחד מכם היא העומס בבתי החולים. עומס זה נוצר הן עקב מחסור במקום, הן עקב מספר מטופלים גדול והן בשל מחסור בכוח אדם. כתוצאה מכך אין השגחה פרטית בבית חולים והמטופלים לא זוכים לטיפול הראוי להם. האחיות של בית החולים, אשר אחראיות על הטיפול השוטף והיומיומי בחולים, פשוט אינן מצליחות לעמוד בעומס. כתוצאה מכך נוצר מצב שישנם מטופלים אשר לא מקבלים את מבקשם בזמן ולא מקבלים את המעקב והטיפול הראוי. הדבר יוצר תסכול אצל החולים, כאשר העומס והלחץ גם עשוי לגרום לטעויות מצד הצוות המטפל.

שירות השגחה פרטית צמודה בבית חולים

על מנת להתגבר על מציאות עגומה זו ניתן להזמין שירות אחיות מיוחד הכולל השגחה פרטית בבית החולים או בבית המטופל. ניתן להתאים אחות במיוחד למחלה ממנה המטופל סובל, אחות מיומנת אשר תדע להעניק את השירות המלא והנכון ביותר בכל רגע, בלי שתצטרכו להסתמך על צוות האחיות של בית החולים. האחות הפרטית תעניק שירות וטיפול סיעודי צמוד ומתמשך לאחר כל ניתוח או טיפול חודרני. בנוסף להאכלה של המטופל, חבישתו, דאגה לרחצתו וניקיונו – האחות תשמור על קשר רציף עם בני המשפחה למען השקט הנפשי שלהם.

אחיות מוסמכות העובדות ב “אור בלב” שנים רבות וותיקות , מסורות, מקצועיות ובעלות כל התעודות הדרושות והמלצות רבות מלקוחות .

 

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

 

אור בלב נותנים לכם השגחה פרטית צמודה בבית חולים עם ליווי מסור ויחס לבבי

מובן כי לא ניתן לצפות מן המשפחה ומן הילדים להפסיק את מהלך חייהם התקין ולהשגיח על קרוב משפחתם, לכן יש לפנות למישהו שניתן לסמוך עליו שיקירכם בידיים טובות אחיות מקצועיות מטעם “אור בלב” יעניקו  לבן המשפחה את הטיפול המסור והמקצועי ביותר. צוות האחיות שלנו נבחן בהתאם לשלושה פרמטרים:

  • ידע רפואי ויכולת מקצועית
  • שירותיות ויחסי אנוש
  • ניסיון והמלצות

רק במידה והאחות מדורגת גבוה בשלושת הקריטריונים הללו אנו בוחרים להעסיק אותה, מה שמבטיח כי מטופלינו יזכו לטיפול האולטימטיבי. כל האחיות שלנו נעימות סבר, חייכניות ואוהבות את עבודתן.

אנו ממליצים לבדוק את זכאותכם להחזר מקופת החולים בעבור שירותינו. פנו אלינו כעת ונשמח להעניק לכם ליווי מסור ויחס לבבי.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט