מטפלות לקשישים בתל אביב

גם בעיר הגדולה והמנוכרת אפשר למצוא עדיין את אנשי העיר הוותיקים שרגילים לחמימות ולידידותיות ולכן מטפלות לקשישים בתל אביב יהיו הפתרון הנוח והמקובל יותר למי שזקוק לכך. חברת אור בלב בע"מ שמחה להציע שירות מטפלות ואחיות סיעודיות לכל מטרה למטופלים שמעדיפים להישאר בבית ולעבור את שנותיהם האחרונות שם במקום לעבור למוסד. כוח האדם המיומן מבטיח הבנה מלאה לכל צורכי הקשישים המטופלים וטיפול סיעודי מקצועי קשוב ומסור, בדיוק כפי שהיו רוצים שיטפלו בהם עצמם. זהו הטיפול האיכותי ביותר שתוכלו למצוא כיום.

למה לבחור דווקא מטפלות לקשישים בתל אביב ולא במוסד סיעודי?

  • מוסד סיעודי יכול להיות המקצועי והיוקרתי ביותר שיש, ועדיין הוא לא ישווה למי שרגיל לחיות בביתו מוקף אנשים שהן בני משפחה, שכנים וחברים שליוו אותו כל חייו. זה ההבדל שעושה את הטיפול הביתי לאיכותי יותר ומניב תוצאות יפות יותר של שיתוף פעולה והתקדמות בשיקום.
  • היכרות אישית עם המטפל גורמת לקשיש להרגיש יותר ביטחון אישי ורצון להשתדל יותר משום שיש לו נפש קרובה שמלווה אותו ביום יום. הרגשת הבדידות מתפוגגת ויש לו עם מי לדבר, יש מי שמטפל בו 24 שעות ביממה ודואג לו גם כשהוא הולך לישון. תחושת הביטחון הזאת הרבה יותר משמעותית מאשר במוסד סיעודי.
  • בטיחות גדולה יותר בכל הפעולות אפשר למצוא דווקא בבית, כשהקשיש מכיר היטב כל פינה ויש לו מישהו שצמוד אליו ומשגיח עליו כל הזמן. במוסד סיעודי הוא לא מכיר מספיק טוב את כל המתקנים ולכן הסיכוי לתאונות ולבעיות לא מטופלות גבוה יותר.
  • נוח גם למשפחה להתרגל למטפל אחד ולא לצוות שלם שאינו מכיר אותם ואת המטופל אישית. כך גם ידעו למי לפנות ומה לבקש ושיש מישהו שמכיר את ההרגלים של בן משפחתם ורוכש את אמונו.

בחירת חברה של מטפלים סיעודיים

כדי לבחור את החברה הנכונה של מטפלות לקשישים בתל אביב בדקו עם אנשי החברה את ההכשרה המקצועית שהם מעניקים למטפלים שלהם. חברה שמכבדת את מטופליה תעסיק כוח אדם מיומן בתחום הסיעוד והבריאות, וכך תוכלו לדעת שאתם מפקידים את בני משפחתכם בידיים הטובות ביותר מקצועית.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט