מטפלים סיעודיים ישראלים

הנושא של העסקת עובדים זרים כמטפלים בקשישים כבר הפכה למזמן לתופעה נפוצה ביותר בחברה הישראלית. עם זאת, כעת אנו עדים לתנועה הפוכה. לאור השינויים בשוק והקושי להחזיק עובדים זרים, וכן בגלל האחריות הכבדה שזה מטיל על כתפי המשפחה – לדאוג לא רק לטובתו של הקשיש, אלא גם למטפל או המטפלת, יותר ויותר אנשים מעדיפים למצוא פתרון מקומי של מטפלים סיעודיים.

הסיבות לכך שעדיף להעסיק מטפלים סיעודיים ישראלים

מלבד הסיבה שהוצגה מעלה, יש סיבות נוספות לכך שיותר ויותר ישראלים מעדיפים להעסיק את בני ארצם כמטפלים להוריהם. יכול להיות שאחת הסיבות לכך שהתופעה כמעט הקומית כבר מוכרת אפילו למבוגרים, ולא נעים להם להיות חלק מהיבט קומי שכזה בחברה. חשוב לזכור, כיום גם הקשישים הסיעודיים הינם פעמים רבות אנשים מלאי חיות ותחומי עניין, והם לא מעוניינים להיות מושא לצחוק. בנוסף, סיבה חשובה ביותר להעסקה של עובדים מקומיים, זה האפשרות שלא לשלם להם עבור הימצאות קבועה ליד המטופל (מה שעשוי להיות לעתים מציק אפילו בשבילו) וגם החופש להחליף אותם בכל עת. אחרי הכל, כאשר מדובר באדם שמגיע מדי פעם ולא חי בבית הקשיש – כל התהליך הופך לפשוט יותר.

אנו נדאג לספק לכם חשבונית עבור ההחזר הכספי מקופות החולים

כיצד מעסיקים מטפלים סיעודיים ישראלים כיום?

רוב האנשים כיום מעדיפים להעסיק מטפלים בצורה לא ישירה, על מנת לא להיות אחראיים באופן בלעדי על אינספור פרטים. האפשרות לפנות לחברה שתיקח על עצמה את כל האחריות הפכה למועדפת. בין השאר, חברות אלה גם יכולות לזכות בהחזרי תשלומי על פי הקבוע בביטוח הסיעודי והמשלים. חברת “אור בלב” מהווה דוגמא מעולה לחברה איכותית ומקצועית הפועלת בתחום זה בשנים האחרונות בהצלחה רבה ועם תגובות חיוביות ביותר מצד המטופלים ומשפחותיהם. צרו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים.

מתלבטים אם לבחור מטפלים סיעודיים ישראליים או זרים? כאשר בריאותו של קרוב משפחה הולכת ומתדרדרת, אנו נפעל במהרה כדי להקל על שגרת חייו. חלק ממאמצים אלו כוללים חיפוש אחר מטפלים סיעודיים. אם אינכם יודעים האם כדאי לפנות למטפלים ישראלים או זרים, נשמח לסייע לכם בהחלטה זו: אם קרוב המשפחה דובר עברית, אנו, בחברת אור בלב בע"מ, נשמח להתאים עבורו מטפל סיעודי. מטפל זה יסייע למטופל על הצד הטוב ביותר וזאת תוך מתן תמיכה פיזית ונפשית כאחד. חשוב לציין כי על שירותים איכותיים אלו תוכלו לקבל החזרים כספיים מקופות החולים.

לבחור מטפלים סיעודיים ישראלים או זרים?

בהתאם לחוק הסיעוד מטעם הביטוח הלאומי, קשישים אשר אינם בעלי תפקוד עצמאי גבוה זכאים לקבל סיוע ממטפלים סיעודיים. החיפוש אחר מטפל סיעודי הוא איננו פשוט. כלומר, ישנם מרכיבים ושלבים שיובילו אתכם לכדי מציאת המטפל הרלוונטי לצרכיו של המטופל:

  • בבואכם לחפש אחר מטפל מקצועי, יהיה עליכם לעבור דרך חברת סיעוד. כיצד תוכלו להגיע לחברה אמינה המעסיקה מטפלים סיעודיים? ראשית, על חברה זו להיות רשומה בתור חברת סיעוד פרטית. בשל כך, כאשר אתם פונים לנציגיה של החברה, זכותכם לשאול האם הם מחזיקים ברישיון המתאים.
  • בשלב הבא, חברת הסיעוד תמצא עבורכם וקרוב המשפחה שלכם את המטפל המתאים. מתלבטים האם לבחור במטפל סיעודי או ישראלי? חשוב לציין את ההבדלים העיקריים בין שתי אפשרויות אלו. בשונה מעובד זר הישן בביתו של הקשיש, מטפל ישראלי יגיע לביתו של המטופל למספר שעות לאורך היום. כלומר, ובמידה וקרוב המשפחה שלכם מעוניין לשמור על פרטיותו – בחירה במטפל ישראלי היא הנכונה. בנוסף, ובשל העובדה שעברית היא איננה שפתם הראשונה של עובדים זרים, המטפלים הישראלים יוכלו לשוחח עם המטופל ולהבין ללא בעיה מה הוא זקוק.

מגוון שירותי סיעוד מתקדמים

לבחור מטפל סיעודי הוא בחירה לא פשוטה כלל וכלל. עם זאת, בזכות חברת הסיעוד אור בלב בע"מ, לא תהיה לכם התלבטות. חברה זו, אשר הוקמה על ידי אורלי גלר, חורטת על דגלה להעניק יחס אישי ומקצועי לקהל לקוחותיה – וזאת על ידי התאמת המטפלים למטופלים. מעבר לכך, אנו אף מציעים שירותים נוספים: החל משירותי אחיות ישראליות מקצועיות ואנושיות ועד השגחה פרטית בבית החולים או בביתו של המטופל – נשמח לעמוד לרשותכם. וזאת, תוך מענה מידי ובפריסה ארצית.

שתף אותנו עם:

מידע נוסף בנושא

מטפל סיעודי ישראלי

עבודת העובדים הזרים, כמטפלים בקשישים בישראל הפכה זה מכבר לחלק מהנוף. יחד עם זאת, עם השנים נוצרו תובנות והעדפות חדשות ויותר משפחות בוחרות לשכור את שירותיו של מטפל סיעודי ישראלי. חברת אור בלב, מעניקה שירות של מטפלים סיעודיים ואחיות פרטיות, ומתאימה היטב את אופן הטיפול לצרכי המטופל. למעשה, חברה זו הוקמה לאור ניסיונה האישי של אורלי גלר, אשר הבינה את חשיבות הסיוע לחולה – כמו גם הקלה על בני משפחתו.

מטפל סיעודי ישראלי – מה היתרונות?

  • שפה משותפת עם המטופל. בייחוד כשמדובר במטופל סיעודי, שהקרקע נשמטת תחת רגליו והוא מאבד את הביטחון בכל המוכר והידוע, זקוק לליווי שיעניק לו ביטחון, שיהיה לו מוכר ונגיש.
  • קרבה תרבותית, מנטלית ודתית – קל יותר לכל אדם להתחבר לאנשים שיש להם מן המשותף. קל וחומר, כשמדובר באדם חסר ישע, כמטפל סיעודי, המגיע מרקע תרבותי דומה, יתחבר אליו יותר בקלות וייתן בו אמון.
  • פניות רגשית – מטפלים ישראלים, הנמצאים ליד בני משפחתם, זוכים לגדל בעצמם את ילדיהם, לבלות עם חברים ולהרגיש בבית. למעשה, הם פנויים יותר רגשית ובעלי מאגרים רגשיים גדולים יותר משל אדם השייך לקבוצת מיעוט, רחוק מהבית והמשפחה שלו.
  • לעומת המטפל הזר – מטפל סיעודי ישראלי, אינו זקוק לתמיכה ממשפחת המטופל. יש לו משפחה משלו והוא מכיר את הארץ ויכול להסתדר בעצמו.

לסיכומו של עניין

אנחנו בחברת אור בלב מכירים את היתרונות הרבים של מטפלים סיעודיים ישראלים, לעומת הזרים וחשוב לנו לוודא שאתם מקבלים את הטיפול המתאים והטוב ביותר ליקיריכם. צוות המטפלים שלנו גדול ומגוון ומאפשר לנו להתאים לכם את הטוב ביותר. במילים אחרות, בזכות שירותי הסיעוד והרווחה שאנו מציעים, המטופל יזכה ליחס, שירות ומענה מקצועי, רגיש ומכיל בתקופה מורכבת בחייו. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל ייעוץ מדויק ומותאם.

 

 

שירות מטפלים סיעודיים ישראלים

מטפלים סיעודיים בעבר היו מזוהים עם עובדים זרים. אך כיום מדובר במגמה הפוכה. הסיבה לכך היא העדפה של מטפלים סיעודיים ישראלים. יש לכך סיבות רבות, אך הסיבות העיקריות הן החשיבות שהמטפל והמטופל ייקשרו ידברו את אותה השפה ויבינו אחד את השני, בנוסף לכך יש את התרבות החגים הנושאים והבעיות המשותפות. המטפלים הסיעודיים נמצאים עם המטופלים לשנים רבות, המטפל הסיעודי משמש להם כחברה וגם כפסיכולוג, הוא מקשיב להם, מזדהה איתם, תומך ומכיל את הבעיות שלהם.

כיצד מזמינים מטפלים סיעודיים ישראלים?

 

כדי להגיע למטפלים סיעודיים ישראלים יש להתחיל קודם בחיפוש חברת סיעוד איכותית אמינה ומקצועית. מעבר להיותו ישראלי המטפל הסיעודי חייב להתאים למטופל, לדבר את שפתו, להבין את מצבו ולהיות מסוגל לטפל בו בצורה מקצועית.

היתרונות של מטפלים סיעודיים ישראליים רבים. ביניהם שפה משותפת קרבה תרבותית, פתיחות רגשית ועוד. כאשר מעל הכל עומד אדם שדורש סיוע ובני משפחתו שמבקשים להקל על מצבו.

 

מה חשוב לדעת על מטפלים סיעודיים ישראלים?

 למטפלים סיעודיים ישראלים יש יתרונות רבים. אך חשוב לדעת שמטפלים סיעודיים ישראלים לא נשארים לשנת לילה. הם לרוב יגיעו למספר שעות ביום.

הקשישים המטופלים על ידי מטפלים סיעודיים ישראלים זכאים לתוספת של 4 שעות שבועיות בתוספת לשעות הרגילות במסגרת החוק של הסיעוד.

מי שצריך מטפל ל 24 שעות ואינו יכול להשאר לבד יעדיף מטפל שאינו ישראלי. כמו כן מטפל סיעודי ישראלי לא יעבוד בחגי ישראל ובשבתות. מטפלים שאינם ישראלים יעבדו גם בסופי שבוע ובחגים ויש לקחת זאת בחשבון. מרבית המטפלים סיעודיים הם בעלי הכשרה רפואית, בשל כך יש להם אפשרות להעניק טיפול רפואי מלא במידת הצורך. מעוניינים במטפלים? אור בלב בע”מ היא חברת סיעוד ותיקה בפריסה ארצית המתמחה בהענקת שירותי טיפול סיעודי והשגחה על חולים וקשישים.

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט