מטפלים סיעודיים ישראלים לקשישים

אנחנו רואים אותם הרבה, מסתובבים בשדרה ובגנים הציבוריים עם המטופלים שלהם ואנחנו לא מקדישים מחשבה נוספת לכך, אבל מטפלים סיעודיים לקשישים עושים את העבודה החשובה הזאת למען כולנו. חברת אור בלב בע"מ לקחה על עצמה את המשימה הזאת של התאמת מטפלים סיעודיים אלה למטופלים הנכונים שלהם ולמשפחות שייהנו מהשירות הזה. כך שבני המשפחה שלכם יזכו לכוח אדם מיומן ומקצועי, כזה שנבחר לפי המלצות ונמצא בפיקוח. הקשר בין החברה למשפחות פורה ומניב התאמה מצוינת של מטפלים כאלה לקשישים שזקוקים לכך.

למה לקחת מטפלים סיעודיים לקשישים במקום לאשפז אותם?

  • מטפלים סיעודיים נשארים עם הקשישים בבית ובכך הם מאפשרים להם לבלות את השנים האחרונות שלהם בסביבה שמוכרת להם כל כך. פעמים רבות התחושה של קשיש כזה היא שמגלים אותו מביתו בגלל מצבו, מה שגורם להידרדרות במצבו הנפשי ואחר כך גם במצבו הגופני. קשישים מגיבים טוב יותר לטיפול בהם כשהם בבית שמוכר להם.
  • פיקוח אישי צמוד וטוב יותר. כשאתם לוקחים מטפלים סיעודיים לקשישים אתם יודעים בוודאות שהם נמצאים בהשגחה אישית אחראית וצמודה ולא נמצאים עם צוות שמטפל בכולם מבלי לשים לב לכל אחד בנפרד. תשומת הלב המלאה של המטפל נתונה רק לבן המשפחה שלכם וזה מה שחשוב.
  • פחות סכנות של תאונות והידבקות במחלות. כאשר הם נמצאים בבית הם פחות חשופים למחלות ולזיהומים שחוטפים בכל מיני מקומות ציבוריים כמו מוסדות ודיור מוגן, וזה טבעי. כמו כן, משום שהם מכירים את הבית והשטח קטן ובטיחותי יותר הם פחות מועדים לנפילה, גם בזכות ההשגחה הצמודה.
  • דיווחים שוטפים למשפחה במקום להסתמך על צוות עובדים שלא תמיד יכול לעשות זאת ולתת לכם דיווח יומי.

טיפול בבית מסייע לקשישים להשתקם

גם קשישים סיעודיים מרגישים אחרת כאשר מטפלים בהם בבית במקום במוסד שיש בו עוד מאות אנשים. ההתקדמות שלהם משמעותית יותר והם מגיבים לטיפול טוב יותר. כשיש תקשורת אישית טובה עם המטפל שלהם הם יכולים להגיב בצורה נפשית חיובית וזה מה שעושה את ההבדל בין קשיש שמרגיש טוב לבין קשיש שמרגיש מוזנח ולא מטופל.

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט