מטפלת סיעודית

לאורך שנים ארוכות, המילה “מטפלת” הייתה כמעט למילה נרדפת ל”פיליפינית”. נכון שזה נשמע מאוד מכליל ואף גזעני, אך כזה היה המצב. כולנו התרגלנו לראות אדם מבוגר המלווה באישה או גבר בעלי עיניים מלוכסנות. אך לאחרונה התופעה הזאת החלה לדעוך מעט, משום שיותר ויותר משפחתו מעדיפות להעסיק מטפלות סיעודיות ישראליות, גם אם לפעמים מדובר בהוצאה גבוהה יותר.

מטפלות סיעודיות ישראליות זה יתרון

למרות שהיתרונות הרבים של העסקת מטפלים מחו”ל (זול, אפשרות שמישהו יגור עם האדם כל הזמן) – החסרונות הרבים היוו לעתים בעיה רצינית. יותר מהכול, מחסום השפה והעובדה שלא תמיד היה מדובר באדם המיומן לביצוע העבודה, מה שלעתים גרם לכך שהתהליכים לא רק שלא בוצעו בצורה נכונה, אלא גם היו מקרים לא מעטים של יחס בלתי הולם. כמו כן, לאור הקשיים שהוסיפו מוסדות ביורוקרטיים שונים בגין אישור עבודה וכו’ – אנשים רבים מצאו שאין זה משתלם כבר.

אור בלב – מטפלות סיעודיות ישראליות

כאשר מדובר באדם מבוגר, חשוב מאוד שהאדם שנמצא איתו הרבה זמן ידבר באותה השפה ויחלוק את אותם הפרטים והערכים. זה יאפשר לאדם להיות ערני יותר, לשמור על צלילות ולהיות פשוט יותר רגוע ומאושר. נוכחות של מטפל 24 שעות ביממה לרוב אינו הכרחי, בעיקר כאשר יש משפחה נוספת שמגיעה לבקר לעתים קרובות. כמו כן, המטפלות שמכירות את מערכת הבריאות הישראלית יכולות לתת מענה הרבה יותר והרבה יותר מלא לכל הצרכים השונים של האדם המטופל, מה שעשוי להיות אפילו מציל חיים ברגעים קריטיים.

חברת “אור בלב” מספקת שירותי התאמה והשמה של מטפלות סיעודיות ברמה הגבוהה ביותר, כך שתמיד תוכלו להיות בטוחים שהאדם הקרוב והחשוב לכם נמצא בידיים טובות של אנשים שדוברים את אותה השפה ומתקשרים עם החולה  ושניתן לסמוך עליהם במאה אחוז.

מטפלת סיעודיות ישראליות של חברת אור בלב

 

שאלות ותשובות

תשובה:

שתף אותנו עם:

מידע נוסף בנושא

מטפלות סיעודיות פרטיות

כשאחד מבני המשפחה סובל מבעיה רפואית, שאינה מאפשרת לו לבצע בעצמו את מטלות היום-יום הפשוטות, בעקבות פציעה, ניתוח או כחלק מתהליך ההזדקנות – מדובר במצב בו השגרה של כל המשפחה משתבשת. עבור רגעים כאלה, חברת אור בלב מציעה סיוע של מטפלות סיעודיות פרטיות  בהתאם לצורך, כדי שהיקרים לכם יהיו בטוחים ואתם תוכלו להמשיך בשגרת החיים שלכם.

מטפלות סיעודיות פרטיות – שירות מותאם אישית

חברה המעסיקה מטפלות סיעודיות מעניקה ללקוחותיה גם יתרון בכך שיש לרשותה צוות של מטפלות ואחיות, המעניקות שירות מקצועי ויכולות לתת גיבוי במקרה של מחלה או יציאה לחופשה.

חברה המעסיקה מטפלות סיעודיות פרטיות, מעניקה סיוע גם אם אינכם זקוקים למטפלת באופן קבוע, מסביב לשעון, אלא עבור מקרה נקודתי. כמו למשל:

  • החלמה מניתוח
  • החלמה מפציעה קשה
  • החלפה של בני המשפחה המטפלים באופן קבוע – אם הם יוצאים לחופשה
  • החלפה של המטפלת הקבועה במקרה של יציאה לחופשה

מטפלת סיעודית פרטית לטווח ארוך

עבור קשישים, שהפכו לסיעודיים באופן קבוע, חשוב במיוחד שהמטפלת הסיעודית תהיה מסוגלת לתקשר עימם באמצעות שפה משותפת ולהפוך את הזמן המשותף שלהם לנעים יותר.

חשוב שהיא תוכל גם ליצור קשר טוב עם משפחת המטופל, לקבל את האמון שלהם ולתת להם תחושה שהמטופל נמצא בידיים טובות.

חשוב שהמטופל ירגיש בנוח עם המטפל או המטפלת שנבחרו עבורו, שכן הם אלה שיעזרו לו בכל המטלות היומיומיות, שעד לא מזמן היה עושה בכוחות עצמו. חלק מהמטלות האלה אינטימיות ודורשות רגישות רבה.

עבודת המטפלים הסיעודיים אינה פשוטה כלל. בהתאם, חשוב לוודא שהמטפל או המטפלת שתבחרו הם מקצועיים ומנוסים מספיק ויחד עם זאת גם אדיבים ונעימים ויצליחו למלא אחר המשימה הרגישה מבלי לפגוע בכבודו של המטופל.

חברת אור בלב מעסיקה צוות של אחיות פרטיות ומטפלות סיעודיות מוסמכות, מקצועיות ומיומנות שמבינות גם את הרגישות הנדרשת בעת מילוי תפקידן.

אנחנו באור בלב מאמינים שכל אדם זכאי לקבל את הטיפול הראוי לו ולחיות בכבוד, גם אם מצבו הרפואי אינו פשוט. אנו פועלים בפריסה ארצית ומסביב לשעון, כדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. צרו אתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

מטפלת סיעודית לקשישים

מחפשים אחר מטפלת סיעודית לקשישים? אתם ודאי שואפים למצוא מטפלת איכותית, שעברה הכשרה ראויה, שיש לה ניסיון מתאים ומעל לכל – שתהיה אנושית, נעימה, מכילה ושתצליח לפתח קשר טוב עם המטופל שלה. חברת אור בלב מספקת שירותי סיעוד, עם צוות של מטפלים ומטפלות מיומנים בטיפול סיעודי – ברמות שונות ובהתאמה למטופלים שונים.

מטפלת סיעודית לקשישים – שירות חיוני

ככל שעולה תוחלת החיים בישראל, עולה גם הצורך לטפל כראוי בקשישים על מנת להעניק לך חיים טובים יותר. אלה לעיתים סובלים ממחלות כרוניות שונות, בעקבות גילם המתקדם, מתקשים להחלים מפציעות וממחלות קלות והם זקוקים פעמים רבות לעזרה בפעולות פשוטות.

מה שנראה לנו מובן מאליו, עשוי להיות מסובך ואף בלתי אפשרי לקשישים סיעודיים וגם לאנשים צעירים יותר, שמצבם מוגדר סיעודי באופן קבוע, או זמני בגלל נכות, פציעה,או ניתוח.

הם זקוקים לעזרה ברחצה, הלבשה, היגיינה אישית כללית – סירוק, גילוח, קניות וניקיון הבית, בישול ואכילה, טיפול בכביסות, טיולים בחוץ, יציאה לסידורים ועוד.

במרבית המקרים, בני המשפחה אינם יכולים להתפנות מעיסוקיהם ולהקדיש את כל זמנם לטיפול הצמוד, שהמטופל זקוק לו.

איזו הכשרה עוברת מטפלת סיעודית לקשישים?

מכיוון שמטפלת סיעודית, או מטפלת סיעודית בקשישים נדרשת לגלות רגישות רבה, מקצועיות ומיומנות בתפקיד, שהוא מורכב ורגיש, כדאי לבדוק שהמטפלת שבחרתם היא מוסמכת, מנוסה ומיומנת.

מטפלת סיעודית, עוברת הכשרה מקיפה ויסודית. מרצות הקורס כוללות בין היתר אחיות, דיאטניות, מרפאים בעיסוק ועוד – המגיעים כדי להעביר למטפלות את הידע הדרוש להן לטפל בכל היבטי החיים של המטופל בצורה הטובה ביותר. החל בפעולות החייאה פשוטות ומצילות חיים, התנהלות רגשית תקינה ובריאה וכלה בהיגיינה אישית על כל צורותיה – החלפת חיתולים, ניקיון הבית, רחצה ועוד.

אנחנו בחברת אור בלב מאפשרים למטופל ולמשפחה להכיר את המטפלת הסיעודית המיועדת, כדי ליצור כימיה ראשונית טובה בין המטופל למטפל. המטרה היא לעזור למטופל ומשפחתו לפתח אמון וביטחון בידיעה שיקירם נמצא בידיים טובות. המוקד שלנו נותן מענה טלפוני מסביב לשעון ובפריסה ארצית. אנחנו כאן בשבילכם – בכל שעה. צרו קשר וקבלו הצעה עוד היום.

מטפלת סיעודית ישראלית פרטית

מטפלת סיעודית ישראלית, בשונה מעובדים זרים, תוכל לתקשר עם המטופל בעברית. בנוסף, מטפלת זו מכירה את אורח החיים הישראלי. כך, הכימיה בינה לבין המטופל תיווצר במהרה. אחד ההורים שלכם הינו סיעודי? האם הוא זכאי למכסת שעות של ליווי וסיוע מטעם הביטוח הלאומי? אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אור בלב בע"מ, חברת סיעוד וותיקה המציעה מגוון שירותי סיעוד, טיפול והשגחה פרטית על חולים בבתי החולים. כל זאת, תוך מתן שירות מידי בכל שעה ולכל חלקי הארץ.

מטפלת סיעודית ישראלית – לאילו מטופלים היא תתאים?

כאשר מצבם הבריאותי של ההורים או הסבים שלנו אינו כפי שהיה בעבר, עלינו למצוא את הפתרונות הטובים ביותר עבורם; פתרונות שיסייעו להם להתמודד עם חיי היום-יום היטב. החל מתחזוקת משק הבית, בישול ארוחות, הבאת תרופות מבית המרקחת ועד הליכה לסידורים ולטיפולים אצל הרופא – כדי שהם יוכלו להתנהל היטב עם המשימות השונות, רצוי לחפש אחר מטפלת סיעודית ישראלית.

בבואכם לפנות אל חברת הסיעוד, חשוב להציג בפני העובדים שלה את השיקולים השונים שלכם. למה הכוונה? לאורך פגישת הייעוץ עם חברה זו, חשוב להסביר מהו המצב הפיזי והנפשי של המטופל. מידע זה יכלול את רשימת התרופות שהוא לוקח מדי יום, האם הוא מסוגל ללכת ולצאת מהבית או שמא הוא מסתובב עם כיסא גלגלים, האם הוא מסוגל להתרחץ, לקום או לאוכל לבד לצד מידע חשוב אחר. בנוסף, חשוב לציין האם הקשיש הסיעודי הינו דובר עברית בלבד או שמא הוא דובר שפות נוספות.

בהתאם למידע זה, חברת הסיעוד תוכל להתאים עבור המטופל את המטפלת הסיעודית המתאימה ביותר. במידה והמטופל דובר אך ורק עברית ואם הוא מרגיש בנוח בחברת ישראלים בלבד, רצוי להתעקש על מטפלת ישראלית סיעודית. כך, שיתוף הפעולה בין המטפלת למטופל יהיה נינוח ונעים.

שירותי סיעוד והשגחה על מטופלים

בחירת מטפלת סיעודית נובעת ממספר פרמטרים עיקריים, כאשר שפה ורקע תרבותי הם חלק מכך. במידה וקרוב המשפחה הסיעודי שלכם זקוק למטפלת דוברת עברית, רצוי לפנות אל החברה אור בלב בע"מ. אנו פועלים בפריסה ארצית ומתמחים בהענקת שירותי טיפול סיעודי והשגחה על חולים וקשישים.

מטפלת סיעודית ישראלית בחברת “אור בלב”

חושבים על מטפלת סיעודית ישראלית? טיפול ביקיר לבכם דורש מטפלת שניתן לסמוך עליה, מטפלת אשר דוברת את השפה שלכם ומגיעה עם הידע הרפואי הנדרש כדי להעניק לכם שלוות נפש בידיעה כי בן המשפחה / בן זוגכם נמצא עם בעל מקצוע אשר מנוסה במגוון מצבים רפואיים ויכול להתריע בפני הצוות הרפואי כאשר חל שינוי במצב הרפואי.

אור בלב היא חברה ישראלית וותיקה ומנוסה עם הצוות הרחב והמגוון ביותר בישראל של מטפלות סיעודיות ישראליות מנוסות ואחיות פרטיות מקצועיות אשר עובדות במקביל בבתי החולים וקופות חולים ברחבי ישראל. הודות לצוות גדול ומרכזי שירות ברחבי ישראל אנו ערוכים לספק לכם מטפלת סיעודית ישראלית מקצועית לכל מיקום בישראל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ובזמן התראה קצר לבית החולים או לבית המטופל.

רוצים לדעת עוד?

לקוחות רבים מבקשים מידע נוסף בנוגע לשירותי חברת אור בלב טיפול סיעודי וספציפית בנוגע לשירותיהן של מטפלות סיעודיות, מה הם כוללים, מה הם לא כוללים, איך לקבל החזר מקופת החולים שלכם ועוד. להלן רשימת שימושית של משאבים לאלו ביניכם אשר רוצים לדעת עוד. בנוסף אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר למידע נוסף והזמנות ונשמח לעמוד לשירותכם.

צוות של מטפלות סיעודיות ישראליות

אור בלב מתגאה בצוות מטפלות סיעודיות ואחיות פרטיות אשר נבחר בקפידה כדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בכל שעה, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

אנו ערוכים לספק לכם את שירותיה של מטפלת סיעודית ישראלית ברחבי ישראל ויש לנו סניפים בערים תל אביב, ירושלים, חיפה ובדרום הארץ. ניתן להזמין את שירותיה של מטפלת סיעודית לבית החולים או לביתו של מטופל הזקוק להשגחה. לחלופין תוכלו לבקש את שירותי של אחות פרטית אשר מתמחה בטיפול והשגחה על מטופלים להם נדרש מומחה רפואי עם ידע וניסיון רפואי תואם.

מטפלות סיעודיות ישראליות

חוק הסיעוד של ביטוח לאומי קובע כי קשישים המעוניינים להישאר בביתם וזקוקים לסיוע – יקבלו קצבה עבור סיוע זה. תנאי הסף קובעים כי עליו להיות בגיל פרישה, תושב ישראל, שאינו מקבל קצבאות אחרות לצורך זה ושרמת ההכנסות שלו מזכה אותו בסיוע. המשמעות היא שבתנאים מסוימים, הקשיש או אדם צעיר הזקוק לסיוע סיעודי, יהיו זכאים למספר קבוע של שעות סיוע במימון המדינה בביתם. חברת אור בלב מעסיקה צוות מגוון של מטפלות סיעודיות ישראליות ואחיות מיומנות, שישמחו לעמוד לשירותכם ולסייע.

מטפלות סיעודיות ישראליות – מה היתרונות?

מטופל או קשיש, שנקבע כי הוא זכאי לסיוע, יכול לפנות לחברת סיעוד ולהתחיל בתהליך של קבלת מטפלת סיעודית ישראלית מתאימה. חשוב לציין, כי חברות הסיעוד בישראל מעסיקות צוותים מגוונים של מטפלים ומטפלות, שיש להם את ההכשרה המתאימה.

מטפלות סיעודיות ישראליות הופכות יותר מבוקשות עם השנים, לאחר שהתברר כי למטפלות שהן עובדות זרות, יש לא מעט חסרונות. הניתוק שהן חוות מהבית והמשפחה, עשוי לעיתים להפוך אותן לנאמנות וקשורות למטופל ולמשפחתו, אך גם מייצר אצלן תלות, מפני שמשפחת המטופל היא הקשר היחיד שלהן למדינה. הזרות שלהן עשויה ליצור לפעמים קושי בהבנת המנטליות והתרבות וכן הבנה לא נכונה של כללי התנהגות הולמים ומכבדים כלפי הקשיש, או המטופל.

מטפלת ישראלית מגיעה עם היתרון הברור של שפה משותפת, מנטליות משותפת ותרבות משותפת, הבנה של המצופה ממנה ברמה המקצועית והאישית ומשפחה משלה, שעוזרת לה למלא מצברים, להיטען בכוחות ולהגיע לעבודה עם אנרגיה ויכולת.

לסיכום

אנחנו, בחברת אור בלב, מאמינים שמטפלות ישראליות הן הדרך הנכונה ביותר לרכוש אמון ולהעניק תחושת ביטחון למטופל, להקל על הליך חיפוש המטפלת המתאימה – ולהיות בטוחים שהוא מקבל את הטיפול הטוב ביותר. המוקד הטלפוני שלנו פועל בפריסה ארצית בכל שעות היממה. מחפשים אחר מטפלות סיעודיות? מבקשים שירותי אחות פרטית לבית חולים? צרו אתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

 

 

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט