רוגע למשפחה ולמטופל

עבור חולה סיעודי או מוגבל תנועתית טיפול סיעודי מצד מטפלות סיעודיות מיומנות הוא כורח. במצבים סיעודיים או כאשר חולה מחלים ממחלה ואינו יכול לבצע את הפעולות בהן היה מורגל טרם נפילתו למשכב, עזרה וסיוע מצד מטפלת סיעודית מקצועית יכולה בהחלט לשפר את איכות החיים.

בבית החולים, כשהחולה איננו במיטבו, ובמיוחד כאשר הצוות הסיעודי של בית החולים כורע תחת נטל העבודה המרובה במחלקה, החולה הפרטני הזקוק לסיוע אינו זוכה למענה מיידי.

כל זאת, כמובן, מכורח הנסיבות במערכת הבריאות הציבורית במדינת ישראל.

מטפלת סיעודית – רוגע למשפחה ולמטופל

זוהי בדיוק הנקודה בה נכנסות לפעולה מטפלות סיעודיות. עבודתן כוללת השגחה צמודה על החולה בבית החולים, היענות מידית לכל צורך, זיהוי מצבי מצוקה והזעקת הצוות הרפואי.

למטפלת סיעודית צמודה יש גם ערך מוסף: היא תורמת לשלוות נפשו של החולה ובעקיפין עוזרת להחלמתו.

שקט נפשי הוא גם מנת חלקם של בני משפחתו של החולה היודעים כי יקירם נמצא בידיים טובות וכי כל צרכיו ומחסוריו נענים באורח מיידי. בני המשפחה יכולים להתפנות לעיסוקיהם, והם מתעדכנים במצבו של החולה ע”י המטפלת.

כאשר החולה נמצא בבית או בבית אבות, יעילותה של המטפלת הסיעודית בטיפול בחולה, מתבררת עד מהרה. בסביבה הביתית, פעולותיה של המטפלת הסיעודית משליכות ישירות על איכות חייו של החולה ושלוות נפשו. מטפלות סיעודיות של אור בלב הן מנוסות בטיפול הביתי לחולה, ומכתבי התודה הרבים המגיעים מחולים ובני משפחותיהם רק מעידים על כך.

רוגע למשפחה ולמטופל בבית המטופל או בבית החולים

אין ספק כי גם בבית מטפלת סיעודית מנוסה תורמת לשקט הנפשי ומסירה דאגה מלב משפחתו של החולה.

בפרט, אך לא רק, אמורים הדברים בחולה סיעודי, הזקוק לסיוע אף בפעולות הפשוטות ביותר. כאן מוטל על מטפלת סיעודית לטפל בניקיון הן של החולה והן של סביבתו, ולדאוג שתזונתו תורכב מאוכל טרי ומזין.

רוגע למשפחת המטופל

שתף אותנו עם:

אולי יעניין אתכם גם

    צרו איתנו קשר

    חברת קידום באינטרנט חברת קידום באינטרנט